perjantai 19. elokuuta 2011

Tonight yea baby, tonight yea

Muutamia kuvia, jotka tosin on viikon/pari vanhoja, mut lähipäivinä kamera ei oo oikeen ollu mukana missään ;s






Sitten päästäänkin mun ostoksiin, jotka tein siis kouluu varten(: En kyl tajuu mite en oo näit ennen tääl esitelly.. Laiskuus on kul purassu mua ja pahasti !


Elikkä ballerinat Mekasta, alkuperäinen hinta oli 40e, mut nää oli -50e tarjouksessa eli lopulliseks hinnaks tuli 20e. Noi kumipohjajutut eka häiritsi mua, mut nää on ehkä parhaimman tuntuset ballerinat ikinä !! Tommonen pieni "korko" ja jotenki tukevat. Toi sisäkangaski on tosi kivan värinen(: Otin nää koossa 36, mut tajusin päivän jälkeen et ehkä se 37 ois sittenki ollu se mun koko.. Yleensähän mul menee 37-38 :o mut ku oon näitä nyt reilu viikon pitäny ni ei nää enää ees hierrä, ja ehkä nä onki ihan sopivan kokoset, tai ainaki muokkautunu mun jalkaan (:

Ihan tommonen perustoppi H&M (7,95). Olin superhypertyhmä ja otin ton S-koon, toi on nii lyhyt ja muutenki ällöttävän pieni joten ei tota voi ees käyttää.. Sinne meni 8e !

Ihan tämmönen tavallinen neule, H&M 14,95e. Yleensä nää menee mul koossa S, mut otin kokoa isomman, koska mulle tuli joku kauhee ison neuleen tarve.. (:



Näistä mä tykkään ! H&M 19,95e farkkuleggarit. Tosi mukavat muuten jalassa, paitti toi ihme kumilankaresori juttu en ees tiiä sen nimee ? Siis toi mis normaalisti ois nappi ja vetoketju, toi ihme kiristysjuttu vyötäröl.. Osaanpas selittää. Mut siis kuitenkin se on ihan liian kiree verrattuna noihin housuihin muuten ! Tai sit vika on käyttäjässä..

Tänään oliki tämmönen yllättävä vapaapäivä, ku eilen oltiin Vilman kanssa maastossa ja koko 45min sato. Välil kaatamal, välil vähemmän. Loppuvaihees sitä sadetta ei ees tuntenu ku oltiin jo niin märkii.. Eli tänää aamul kuumemittari anto semmosen yllätyksen et se näytti 37,3 astetta. Oon tässä vaan lepäilly ja tänään myös tulee eka kaveripostaus, en vielä tiiä kenestä mut aika näyttää ! Päivä menee siis aika lailla lepäillessä, voisin vähän siivoilla ja käydä suihkussa, jos se Lassi vaik pääsis tänne vähän piristämään.. (: moikkeliskoikkelis ♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti