sunnuntai 21. elokuuta 2011

Ellen




Ellenin kanssa ollaan myös oltu tuttuja jo pidemmän aikaa, niinkuin Vilmankin. Oikeastaan en edes tiedä mistä kaikki alkoi, siis se, että alettiin tutustumaan paremmin ja nähdä useammin. (:
Viime kesä oli oikeastaan merkityksellisin meidän ystävyydessä. Käytiin rannalla, tehtiin extempore-reissuja, naureltiin ja saatiin monen monta insidejuttua. Syötiin jäätelöä josta kuviteltiin että se on myrkytetty, kun se kaupattiin meille niin pimeissä olosuhteissa.. Juoruiltiin ja mopoiltiin.
Ellenissä parasta on ehdottomasti vaatemaku ja niiden yhdistäminen ! Voisin varastaa Ellenin vaatekaapista melkein kaikki vaatekappaleet.
Tääkin tyttö on tullu mulle tosi tärkeeksi ! Rakastan ♥

Kuva ei nyt oikeen liity koko postaukseen, mut täs on yks unohtumattomimmista illoista ikinä ! Ja tietenkin tää seura on maailman parasta mulle, toivottavasti tunnelma välittyi sinne ruudun toiselle puolellekkin(:

Esittelemättä jäi monen monta kaveria, jotka ovat olleet / ovat minulle tärkeitä. mm. Petra, Lauradiu, Elina, Anni.h, Maiju.... En kuitenkaan jaksa kaikista laittaa erillistä postausta, eli jos joku teistä tätä lukee, älkää unohtako, et tekin ootte tai ootte ollu tärkeitä mulle ! Esittelin oikeastaan vaan henkilöt, jotka on merkityksellisiä kavereita minulle juuri nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti