perjantai 16. syyskuuta 2011

You're my Wonderwall

Oasis - Wonderwall

Musiikin koe meni erinomaisen hyvin ! Tai no en nyt tiiä.. Se tuntu menevän hyvi. (: Kerranki oon ottanu itteeni niskasta kiinni ja lukenu tosissani, mut toisaalta lukio kyl vaatiiki sen. Tänää vietin muutaman tunnin Ellenin kans kaupungilla, mitään muuta ei osteltu ku yks juttu puoliks. Sitä en paljasta ettei yks ihminen arvaa (; oli kyl ihanaa pitkäst aikaa nähä ja jutella asiat halki ja poikki ja pinoon.

Yllä oleva kappale on taas kerran biisi, joka on ihan mahtava ja johon tutustuin missäs muuallakaan kuin musiikin tunnilla. Tänään ennen koetta soitettiin taas kitaroilla Zen Cafen Todella Kaunis, oon harkinnu et voisin kaivella meijän vanhan kitaran esiin ja opetella tosissani sointuja ja tällasta yksikseni, musakirjal pääsee varmaan aika hyvään alkuun ku sieltä löytyy soinnut (:

Aloin äsken miettimään, et sen lisäks nyt puolen vuoden sisäs et oon alottanu lukion ni oon muuttanu mun elämää tosi paljon. Hankin pidennykset, tyyli on muuttunu hieman, ei sitä ehkä paljon huomaa mut kuitenki. Ajattelen asioista eri tavalla, oon alkanu pitämää mun huonetta aika paljon siistimpänä, oon jopa lukenu kokeisiin vähän enemmän ku sen edellisen illan. Must on tullu sosiaalisempi, oon jutellu puoltutuille ja tutustunu niihin. Oon alottanu salibandyn josta oon ylpee ! Oon tajunnu liikunnan merkityksen ja siitä aiheutuvan hyvän olon, se fiilis on mahtava ku sä juokset syysilmassa ja sun jalat huutaa hoosiannaa mut sä pääset sisulla eteenpäi. Se on tunne mitä en haluu vaihtaa.
Ja sitte ne tärkeimmät asiat, eli rakkaista ihmisistä kiinni pitäminen, rakastaminen, hetken täydellisyys, se, miten muutama sekuntti voi tuhota ja mullistaa sun elämää. Mä en aijo kertoa, kenestä kaikista mä tässä puhun, mut yhden te jo tiedätteki. Ainaki ne jotka tuntee mua vähänkään. Harva tietää, moni ei arvaa ja lopuille ei kerrota. Niinhän se menee ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti