tiistai 6. syyskuuta 2011

Nobody's perfect

Savage Garden - Truly Madly Deeply

Alkuun mahtava biisi, jonka tunnettavuudesta huolimatta löysin vasta maanantain musiikintunnilla ! Opin jopa helpot kitarasoinnut biisiin ;)

Tosiaan anteeks pieni tauko, oon ollu kipeenä ja sit on ollu jotain koulukiireitä. Ekaks olin flunssassa ja kotona, luulin et tän syksyn tauti meni ohi, mut yllätys tuli tänään koulun jälkeen kun mittari näytti et kuumet ois semmoset 38 astetta.. Huomen ois koko koulun kuvaus, torstaina ryhmäkuvat & yksittäiskuvat. En tiiä tosiaan et meenkö sinne kouluun vai en, poissaoloi on tullu jo parilt päivältä täs jaksossa.. Tos on jotain tosi vanhoja kuvia ku en oo ennen laittanu tänne :)




Ainii, ja mul tuli vihdoi paketti Hennesistä ! En jaksanu oikeen kuvailla vaatteita & asusteita, ku makaan tääl peittojen alla kuumeen kourissa.. Jos vietän huomisen kotona ni kuvailen varmaanki vaatteet, eipä siel mittää erikoisempia juttuja oo, oon vaa vähän pettyny kokomerkintöihin ku ne on päin persettä !

Sit semmonen asia joka on häirinny mua joka kerta ku avaan tän blogin. Teitä on aika paljon jotka painaa joka kerta tota "gillar inte" -nappulaa. Onko tähän joku syy, onko mulla tarvetta parannella blogia joltakin osin vai paineletteko te sitä huvikseen ? Kiitos jo etukäteen rakentavista kommenteista joita toivon tulevan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti