perjantai 23. syyskuuta 2011

Stereo hearts

Päiviin on kuulunu huoneen järkevää ja vähemmän järkevää uudelleensisustamista ja järjestämistä, mattitanelin oppitunneilla salaa nauramista, sen viisaita ja vähemmän viisaita opetuksia ja vitsejä, ahkeraa tai vähemmän ahkeraa opiskelua tai sen yritystä ja erittäin hyvään kohtaan sopinut kuntosalikäynti sekä syksyisiä ilmoja enemmän tai vähemmän mukavissa olosuhteissa. Voisin laittaa tähän parit kuvat ensinnäkin mun huoneesta, ite tykkään ainakin, entä te ?


Näkyy erittäin huonosti, en saanu mistää suunnast järkevää kuvaa aikaseks.. Mut siis leikkasin Elle-lehdist kaikki mustavalkoset ja mun mielest ainaki ihan älyttömän hyvät koko sivun kuvat/mainokset ja laitoin ne tohon yhen kaapin takaseinään. Tohon hyllylle tulee viel semmonen tunnelmalamppu, toi hylly maalataan kunnolla et siit tulee kokonaan valkonen eikä siin näy noi jäljet ku se on erittäin huonosti maalattu.. Ja sit semmonen musta puu, mis on iha sairaasti haaroja ja siihen saa kätevästi kaikki korut. Voisin joskus senki kuvata.. Se on nimittäin lempiasioita mun ankeessa huoneessa :)


Sängyn yläpuolelle tai oikeestaan viereen laitoin sitten noi loput mustavalkoset kuvat ja sit semmoset ihanat kuvat mis on tosi hennot värit. Toi toinen seinä on mun mielest hienompi, ehkä ton taustan pitäis olla valkonen ? Toi seinä ollaan kyl maalaamas jossain vaihees valkoseks. Jos sais vaan aikaseks.


Dreamcatcher on ollu mun sängyn yläpuolella viime joulusta asti ku äiti osti tommosen mulle Lapista. Jotenki tykkään tosta, vaik en mä siihen usko :D


Ihan sikahyvii suklaasnacksei vaik en uskonu aluks !


Löysin tommosen ihan pikkusen puurasian jostain kätköistä, se tuoksuu ihan jollekkin vanhalle hajuvedelle :) Laitoin kaikki korvikset siihen, tuli ihan kiva.

Innostuin äitin kans tekemään tommosii sipsilastuja tai mitä noi nyt onkaan. Tuli tajuttoman hyviä ja sen kyl huomas, ku en saanu kunnol niist valmiist lastuista ees kuvia.. ;)


Ensin kuorittiin perunat ja porkkanat ja samalla kuorimaveitsellä leikattiin mahdollisimman leveitä ja ohuita siivuja.


Laitettiin ne öljyyn aina minuutiks muutama kerrallaan niin kauan et niitten reunat saa vähän väriä.


Valmiina ne näyttää tältä, ja maistuu viel paremmilta miltä näyttää ! Ei noista tullu semmosii kovia sipsejä muutaku reunoilta mut silti suosittelen :)

Mistä lähtien mun blogi on ollu joku sisustus-ja ruokablogi ? :D Ei se tämmönen tuu olemaan, aattelin vaan et kivaa vaihtelua siihen ainaseen tein sitä ja tätä - päivittelyyn. Lakkailin kynnet äsken kirkkaanpunaseks, oon tainnu tosiaan tykästyy syksyyn ihan täysin, haluun koko ajan jotain punasta... Nyttenki oon menos ulos kuvailemaan jotain kivaa, taas. Viimeks idea kaatus inspiraation puutteeseen mut jos nyt sitä inspiraatioo löytyis taskuista sen verran et mä pääsisin jopa ulos asti. Ja sit Lassin kans jotain loppuillan, en viel tiiä mitä mut yleensähän me jotai keksitään. Nyt ulos, viettäkää kiva viikonloppu !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti