torstai 21. heinäkuuta 2011

I can be your hero


Farkut: VeroModa
Takki: Essin, lainassa, H&M
Raitapaita: H&M
Huivi: H&M
Toppi: (alla) JC

Tää ei suostu kääntämää tota kuvaa ! Oon yrittäny ja yrittäny, mut ei. Jokatapauksessa, oon ihan unohtanu esitellä noi uudet farkut ! En tykkää tosta, et ne lössähti vähä tost polvien kohasta, ku möyrisin jossain, mut ihan kivat on. Pitkät kylläkin. Tykkään tost asuyhdistelmästä (: Nyt ku on ollu viileitä päivii, ni tuli kauhee hinku ostaa uudet farkut.
Tästä postauksest tuleeki nyt sitten kuvavoittonen, koska en siis oo ehtiny oikee viime päivien kuvia tänne laittamaan:) Ja mä en vaa millää pysty rajottaa tota kuvamäärää, niit vaan tulee, tulee, tulee.. Ja ne on siis kaikki pakko laittaa tänne..

Hevostelukuvia on tullu ainaki runsaasti, täs niist vaan murto-osa !

sadepäivä ! hävittii Vilman kanssa sateelle maastossa 6-0...

ilmeellä läpi elämän

mä en tajua MIKÄ TÄTÄ VAIVAA, täki kuva väärinpäi ?!?

Pohkeenväistö ei vaa vielkää oikee luonnistu etujaloilla. Takaa astuu ihan hyvin ristiin, mut sit toi etupää.. Pellolla oli ainaki tilaa treenata totaki, pitkän tauon jälkee oli ihana olla noin tilavalla alueel treenailemassa :)

Mut hyvin se astuu takaa eteen ! Askeleist on tullu muutenki paljon rennompia, ja oon huomannu, et mun ratsastusasento on oikeesti jopa parantunu..!

Aina ei onnistu.. Niillä parhaimmillakaan ratsastajilla !
Ratsasteltii riimulla ja narulla Vilman kans laitumella ku vietiin pojat sinne.. Lopputuloksen näätteki tosta..


paras seura - parhaat hevoset
- mitä muuta mä muka tarviin ? ♥


Oltiin myös onkimassa porukoitten & Lassin kanssa maanantaina & tiistaina !




Nyt parilla päivällä on ollu kans ihan jopa aurinkoistakin, joten päätettiin piipahtaa rannalla (:






Motocrossiaki oltii Lassin kans kattomas tiistaina, ku veljet sitäki harrastaa.. Oli just sopiva ilma toho kuvaamisee, kirkasta, mut aurinko ei paistanu suoraan !



pienempi pyörä, näätte kyl ton oikeen koon tossa ku tällane jötikkä istuu päällä..

tää on se isompi, mis on jopa vaihteet, tästä mä tykkään !!


osaa se veliki olla aika söpö♥






Hmm.. Oon miettiny, lukeekohan kukaan tätä mun blogii OIKEESTI ? Vaan ootteko vaa satunnaisii selailijoita ?

2 kommenttia: