perjantai 29. heinäkuuta 2011

All of the lights

Postauksesta tulee tosi kuvatäyteinen, ku nyt väsyttää taas niin pirusti, et kohta pitää mennä koisimaan ! Täs on siis vanhojakin kuvia, ku oon taas ollu laiska näitten kanssa.. Viikonkin vanhoja kuvia löytyy julkaisemattomana..



"KIRPPISLÖYDÖT"

Elikkä äitin työkaveri toi mulle ison muovikassillisen vaatteita, jotka on menossa siis kirppikselle. Kaikki niistä oli 2e, eli aika halpoja, koska vaatteet ovat ihan kuin uusia. Tän paidan kans en ollu ihan varma, otanko vai en, mut tulin siihen tulokseen, et ei sovi mun päälle. Röyhelöt ei vaa oo se mun juttu. Ainakaa noi isot.
(H&M)

Tän topin otin yöpaidaksi. Ihanan kevyt ainaki nukkuessa (:
(JUS DE POM)

Tää toppiki oli siin rajalla, mut jäi sitte kassiin. Liian lyhyt.
(H&M)

Tääkin paita meinas alus mennä takas kassiin, mut sovituksen jälkeen toi vaikuttaaki ihan jeesiltä. Ehkä vähän liianki naisellinen jotenki, toi väri vois olla vähän joku muu.. Mut menettelee (:
(H&M)

Pitkäst aikaa onnistuin jossain ruuanlaitossa ! Pitsa maistu kaikille, ja se oli superhyvää, oikeesti (:

Lakkailin äitin kynnet. Viilailin, hoidin kynsinauhat öljyllä ja lakkasin kynnet mintunvihreällä. Päälle tein peukaloihin ja nimettömiin kukat. Kädet on märät, koska äiti oli just pessy kädet, ja kynsilakat on ympäri sormia, ihan mun tyylistä, mutta ite tykkään kyllä (:

Tyhjensin koko vaatekaapin ja sieltä lähtiki tavarasta puolet kirppikselle & roskiin. Irrotin lopuksi kaksi hyllyä ja väliaikasesti tossa on nyt vaaterekkinä siis tommonen rikkinäinen harjanvarsi, mut lähipäivinä kaapin seiniin ruuvataan kiinnikkeet ja ostetaan oikea rekkiputki tohon vaatekaappiin ! Ite tykkään tästä tavasta ennemmin ku siitä et vaatteet on pinoissa, mulla pysyy toivottavasti vaatteet paremmin puhtaana ja rypyttömänä, ku vetäsen kiireessä aina kaikki alas jos pinon alla on just se paita mitä etin..

Nyt alko väsyttämää iha pirusti, joten saatte ihailla loppukuvia huomenna tai lauantaina. Tänään on ollu herätys 9.00, siitä sitte lähdin Kruusilaan Muurlaan laitumelle kattomaan kaksivuotiaita oreja. Ihania oli ! Koko päivä muutenkin aika kiireinen taas vaihteeksi.. Jäätiin siitä sitten ratsastamaan Hilsu & Veikka, ja olin kotona vasta n. 3.. Loppupäivä onkin kulunut mopoillessa ja leffoja katsoessa kullan kainalossa huvilassa.
LUPAAN ryhdistäytyä ja laittaa niitä ajankohtaisiaki kuvia välillä, eikä aina jotain viikon vanhoja ! Mulla on vieläki vaan tää lomafiilis. Ei jaksa tehä mitään ylimäärästä.

Musta & Veikasta on kans tulossa blogi, linkittelen sitte ku saan sen jotenki rullaamaan käyntiin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti