perjantai 22. kesäkuuta 2012

YOUNG, WILD and FREE!



Moikka teille taas pitkästä aikaa! Mulla on ollu kiirettä ni en oo oikeen ehtiny bloggerin puolella käymään, mutta tässä nyt pieni osa niistä kuvista mitä oon lähiaikoina kuvannu. Mulla on ollu nyt koko viikon töitä ja myös myymälän puolella oon järjestelly tavaroita hyllyyn ja juhannusjuomat tuli kauppaan ni niitä oon vesi kielellä järjestelly niin että sain siinä samalla reisitreenin tehtyä - nyt jalat on työviikon jälkeen ihan hellänä! Oon tutustunu uusiin työkavereihin ja kauan odotettu palkka tulee ensi lauantaina ja osa siitä kuluukin silloin uuteen puhelimeen!
Enemmittä höpinöittä viikkoon on töiden lisäksi mahtunut tietty ellun kanssa oloa ja vihdoinkin kesä on alkanu näyttää itteään :) käytiin skanssissa veljen turnauksen aikana ja sieltä tarttu mukaan stadiumista sählypalloja, juomapullo ja kasa alennusleffoja.. Vaatteet jäi kauppoihin koska saan kuulemma käyttää oman palkkani niihin enkä äidin palkkaa. Bensaa on kulunu ja kavereita nähty, tienattu neljä euroa sillä et puhuin vanhan juopon kanssa ja muutenkin chillailtu jokirannassa viimeksi keskivikkona karon, ellun ja paulin kanssa. Eilinen yö oli taas sitä kuuluisaa mun ja ellun extemporea ja löydettiin ittemme autopiuhalta jamin ja jonin kanssa, kun ensin oltiin saatu kipinöitä aikaan mun kymco-paralla.. Yöllä hiippailtiin ellulle nukkumaan ja juoruilemaan lämpimien peittojen alle eväiden kanssa ja kun aurinko jo nousi, alettiin nukkumaan. Tänään on vielä vähän suunnitelmat auki mut kyllä me jotain keksitään :) HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE :)

4 kommenttia: