keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

You put your arms around me and I'm home


Tästä tulee koko blogihistorian joko aikaisin tai myöhäisin postaus - miten sen sitte ottaakin! Enpä oo paljoo ehtiny kirjottelemaan, oon vaan laiskotellu ja unohtanu koneen olemassaolon ku oon vaan nauttinu päivistä, joina ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Päättäreistä ei ole paljoa kerrottavaa, näin muutamia kavereita pitkästä aikaa ja selvinpäin mentiin:) Välillä näinkin päin. Muina päivinä oon vaan nähny Kristaa, Elleniä ja tänään käväsin sitte tallilla, sieltä suoraan ellulle, meille ja kaupungille syömään. Vilma liitty seuraan jossain vaiheessa iltaa ja saatiinkin kuningasidea tulla heille yöksi. Kello lähentelee viittä ja mä taidan olla ainoo hereilläoleva, noi kaks on majottautunu sänkyyn niin että siihen ei kyllä edes minä mahdu joten päätin tulla postailemaan. Olo on ku kännissä ku väsyttää niin hemmetisti, mut ku tähän asti on päästy ni loppuun asti mennään! Teksti on varmaan kamalaa luettavaa, pahoittelen.. Kuvamatskukin on jotain niin järkyttävää et näillä kuvilla mennään. Auringonlasku jäi tsekkaamatta ku noi kuorsaa tossa - vois lähtee yksin pikku lenkille! Ei mulla muuta, yritän palailla huomenna vielä uudelleen:)

2 kommenttia:

  1. kivan olone blogi & kokonaisuus
    jään seurailee ! käyhän kattoo munki?(:

    http://soffibatman.blogspot.fi/

    VastaaPoista