perjantai 1. kesäkuuta 2012

Fun with girls


Oli pakko lisätä Essin hieno taideteos tänne kans ku lupasin...
toppi GT 9,95e / huppari Cubus 19,90e
Perfect Jeans GT 49,95e / Shortsit Cubus 14,90e / Aurinkolasit kaupan päälle / Depend-kynsilakat Cubus 1,00e kpl

Moikkamoi! Tänään bussi lähti lukion pihalta siinä yheksän aikoihin, ja suunnattiin hesaan päin. Essin ja Essin kans mentiin ekana lintsille, jossa ostin vaan yhen kertalipun ja seki oli liikaa, koko päivän oli jotenki outo olo, eli olis varmaan laatta lentäny jos oisin ostanu rannekkeen. Kolmen maissa lähettiin kävelemään keskustaan päin ja siellä kierreltiin ja syötiin. Mulla meniki sitte heti melkeen koko palkka, viiskymppii jäi viel käteen ku maksoin tililtä ne conssitkin vihdoin, halleluuujaa.. No mut vaatteita ei kai ikinä oo liikaa, enkä turhia heräteostoksia tehny, vaan kaikki vaatteet oli semmosia mitä oikeestaan oon jo pidemmän aikaa miettinyt ja halunnut. Kuuden junalla lähettiin tulemaan takasin päin ja oli tosi kiva reissu! Tuli naurettua ja viettettyy aikaa hyvässä seurassa, mikäs sen parempaa :) Nyt oon vaan fiilistelly tota sateen ropinaa lökäreihin ja vilttiin kääriytyneenä, ihan ku ois syksy... Ei tunnu lomalta vielä, mut ei se mitään - kyl se fiilis sieltä vielä pomppaa! Huomiseksi pitäs vielä raahautua kauheessa säässä lukiolle puolen tunnin takia, ja vaatekriisikin on ihan hyvällä alulla, suihku odottaa ja nälkä huutaa mahanpohjassa.. Kynnetkin kaipaa viel lakkausta, eli mä meen tästä nyt!

PS. piristäkää mun päivää ja pistäkää kommenttia tulemaan :-)

8 kommenttia:

  1. jee mä piristän as always... ;) koli todennäkösest tappaa sut ton yhe kuvan takii heekekeoehehehehe :D:DDD ja mitä suunnitelmis huome? :) siis illal? jaja kerro mulle kiharranko mun hiukset huomiseks vai suoristanko :D jaja mitä MÄ laitan huome ILLALLA päälle kerro seki :( jaaaa kivoi ostoksii :) mite sait aurinkolasit kaupanpääle ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah kiitos kommentista venlavainio;) ja voi olla et tappaaki :DDD suunnitelmist en viel kovin paljoo tiiä ku kaikki menee mönkään.. ja kiharrat ehdottomasti !!!!!!!!! aurinkolaseist en tiiä, ku lähin kasssalt ja katoin kassii ni siel oli aurinkolasit:D:D:DDD varmaa vahingos menny sinne? Mut öööööööö laita joku kiva bilehilebile mekko ;) tai sit possupuku ! se vois sopii sulle......

      Poista
  2. misä oot töissä?:)

    VastaaPoista
  3. toi gt:n paita on ihana (ehkä hiiiiuka kade) :DD

    VastaaPoista
  4. oiii noi cubuksen shortsit ! ihanat!

    VastaaPoista