lauantai 23. kesäkuuta 2012

Midsummer



Oon varmaan ekojen joukossa jotka postaa juhannuksestaan, mut unta ei riittäny tän pidemmälle :) Eilinen ei ollukkaan niin tylsä ku kuvittelin - illasta tuli ehkä paras koko kesässä tähän asti! Käytiin ensin ellun, kristan ja petran kanssa vuohensaaressa. Siin vaiheessa iltaa se oli aika autio, joten mentiin aurinkokalliolle moikkaamaan venlaa ja muita.. Parin mutkan jälkeen joni soitti ja mä ja ellu mentiin taas autolla vuohensaareen, missä olikin paljon ihmisiä ja hyvä meininki. Siellä alko ilmaset lonkerot eksymään mun luo ja juteltiin raisiolaisten ja salolaisten kanssa ties mistä. Loppuilta olikin yhtä sekavaa edestakas ajoa ja täynnä naurua, mutta yks asia on varma: mä tunsin olevani niin nuori ja vapaa ja valmis tekemään mitä vaan. Vähän juotavaa, hyvä seura, kuuma sää, auto, hyvä fiilis, uusia ihmisiä, kukkien tuoksu ja upee auringonlasku eikä yhtään hyttystä - mä en ois voinu toivoo parempaa juhannusyötä! Kotona olin neljän jälkeen, mutta siitä asti mua on vaan hymyilyttäny joka asia :) Tä on kesän kauneinta aikaa, ja mikä parasta - mulla ei oo töitä ku vasta ens torstaina! En tiiä miten ees kuvailisin tätä fiilistä, mut ehkä mun ei tartte. Nyt mua odottaa suihku ja huoneen siivous, adios :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti