sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Live life for the moment because everything else is uncertain. -Louis Tomlinson



Mikä mulla on ku viime postaus tuli tiistaina eikä oo vieläkää mitää ideaa tän postauksen suhteen ! Oon pyöritelly noit kuvia tossa mitä on ihan liikaa julkaisemattomana. Kuviksen esseeki on tekemättä, ei riitä motivaatio. Miks kuviksesta pitää ees tehä joku essee ?! Salon suojellut rakennukset ja talon rakennushistoria ei oikeen innosta enkä todellakaa tajunnu siin vaiheessa ku valitsin kuvis kakkosen et joudun alistumaa tällaseen.
Lisäks mua on väsyttäny aivan liian paljon kuluneella viikolla, vaik tää viikko meniki hujahduksessa. Joskus matikanluokassa istuessani mä mietin et onkohan kellonviisarit oikeesti pysähtyny tai onkohan se kello hidastunu ku tuntu et aika junnaa paikallaan. Kokonaisuudessaan mietin kuitenkin et taas on sunnuntai vaik mun mielest sunnuntaihan oli muutama päivä sitten ?
Väsymyksestä ja jaksamattomuudesta johtuen oon mä silti nähny Essiä ja Elleniä, tehny ite kasvovettä, kuorinu ihon parhaalla mahdollisella kuorinnalla eli itsetehdyllä hunaja-kahvi-kuorinnalla sekä tehny semmosen hiushoidon ettei tarvii vähän aikaan millään naamiolla leikkiä. Pisteet viel siitä et oon käyny ihan kiitettävästi tallilla pakkasesta huolimatta. Pyörä on sentään pysyny lukossa, samoin lenkkarit alkaa varmaan masentuu mun kaapinpohjalla ku en ton pakkasen takii oo viittiny lähtee lenkkeilemää vaik se ois tehny enemmän ku hyvää. Jos tänään vihdoin sais siihenki motivaatioo ton esseen lisäks ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti