torstai 9. helmikuuta 2012

Crush on you

Coldplay - Paradise (Peponi) African Style (Piano/Cello) Cover - The Piano Guys ft. Alex Boye

Siinä vihdoin teille alkuun parit asukuvat, ja loppuun osa kuvista mitä kuvailtiin eilen Ellun kans! Mun päivä meni eilen oikeestaan pelkästään psykologiankokeessa ja Ellun kans tuli vietettyy kuus tuntia ainakin. Äää sain hänest ihanii kuvii, on hän vaa niii söpö♥
Tänää mul oliki vapaapäivä ja heräilin siinä kymmenen aikoihin. Eka ajatus ku avasin silmät oli et ihanaa et mun huoneeseen paistaa aurinko! Lähdin käymään lukiolla (VAPAAPÄIVÄNÄ) ja vaihdettii opon kans mun pitkä ruotsi lyhyeen.... En pärjänny mun tavotteiden mukasesti A-ruotsis ni nyt on sit lyhyenä se. Vähän harmittaa mut on ainaki vähemmän lukemista!:)
Loppupäivä meniki iskän kans kirppiksellä ja ruokaa laittaessa (miten meijän tekemä lasagne voi olla niin rikollisen hyvää?) ja tän blogin kimpussa, oon istunu täs muutaman tunnin Dragster supersura-karkkien seurassa ja sain ainaki ton päivämäärän ja postauksien otsikot keskitettyy! Banneria en oo vieläkää saanu tehtyä, tai onhan mul niitä varmaan kymmenen, mut kaikki on huonolaatusia ku kokeilin niitä. Kai mä joskus siinäki onnistun..

4 kommenttia:

  1. kiva blogi sulla :)
    http://ll-onelifeliveit.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos hirmu paljon!:) käyn tsekkaamassa sun!

      Poista
  2. hän on vain nii söpö kjahahsahahha rosa lopeta :D t. ellundaaris

    VastaaPoista