torstai 23. helmikuuta 2012

If "plan A" didn't work, the alphabet has 25 more. Stay cool.


Nyt tulee toinen postaus tähän heti perään, koska tää blogger on pari viimestä päivää vaan valittanu etten voi muka postata. Eli tossa nyt taas ton kamerajalustan ihkutusta ja sit salaatti jota jokasen tulee maistaa edes kerran elämässään! Fiestasalaatti! Mahdottoman yksinkertanen, siihen tulee vaa salaattia, kurkkua, tomaattia, maustettua jauhelihaa, natchoja ja salaatinkastiketta. Ne vaan kootaan tollee päällekkäin ja sit syödään. En ois todellakaan odottanu et se ois ollu noin hyvää, ajatus jauhelihasta salaatissa ei oikee sytyttäny mut väärässä olin!
Joo mut sitte salaatista muihin asioihin, eipä mulla oo oikee ollu lomalla mitään erikoista, oon joka päivä heräilly 12 jälkeen ja nähny jesseä, elluu ja vilmaa. Tänään serkut tuli kylään ja niitten matkaan lähti iso kasa mun vanhoja julisteita ja pääsin näyttää taitojani kynsienlakkaajana..... Oli kans harkat ja olo on sen mukanen, voisin nukahtaa vaik tähän kovalle pöydälle.... Sain vilmurilta ihan täydelliset rakkausfarkut! Ja pari muuta kangasriepuu, niistä kuvaa sit seuraavas postaukses :) Huomenna ellu tulee varmaan yöks tai mä meen sinne, en tiiä, ja sit pari salasta suunnitelmaa, mut niinku otsikko kertoo ni ku yleensä se plan A kusee ni meil on silti 25 lisää. Nyt on ihan pakko luovuttaa ajatuksesta et oisin viel alkanu kattoo leffaa.. Mua taitaa nyt houkuttaa höyhensaaret ja ehkä sitä ennen pari lukematonta lehtee. Moikka!

2 kommenttia:

  1. vähän kiva blogi ! Ja tota salaattia vois joskus kyllä koittaa, näyttää hyvältä.

    vilkase blogiani: difficultthing-lotta.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, tottakai käyn kurkkaamasssa! ja kiitos paljon(: se salaatti on maistamisen arvosta!

      Poista