tiistai 14. helmikuuta 2012

Happy valentine's day !







Anteeksi epälaadukas kuva ja ehkä maailman nopein postaus! Mut tulin nyt teillekki tänne bloggerin ja bloglovinin ja minkälie puolelle toivottelee ystävänpäivii, kiitti kaikil teille ihanille jotka ootte kuunnellu ja tukenu mua mun elämän aikana ja muutenki vaikuttanu mun elämään! Ystävät on tehny täst maailmasta pikkasen valosamman ja paremman paikan elää, ainakin mun elämässä. Uusia on tullu ja muutamat tärkeimmät lähteny mut silti ne aidot ystävät pysyy lähellä kaikesta huolimatta. Ystävänpäivä on ehkä vähän turha päivä sen takia et itelle tärkeit ihmisii tulis muistaa joka ikinen päivä, 365 kertaa vuodessa, mut on se hyvä et tällanenki päivä on ihan erikseen.

Tos ylempänä on muutama biisi joka tulee niist tärkeimmist ihmisist mieleen heti ekana:) Mun ystävänpäivä meni Jessen kans ja ihan vaan kotona ku pääsin jo 9 aikaan aamulla. Nyt mun ilta jatkuu viel parin kuviksentyön viimeistelyllä ja sit aikasin nukkumaan. Heippa & öitä teille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti