keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Maailma edessä avoin, elä!

alusvaatteet x2 H&M ALE 7e ♥ pitsi t-paita H&M ALE 10e ♥ Ellun tuliaiset bulgariasta♥  nahkainen suoja"kotelo" ♥ Nokia lumia 710

Heipähei oon elossa vaikka oon viettäny jotain ihme hiljaiseloa melkein viikon ajan. Jotenkin vaan nukkuminen, kavereiden kanssa oleminen, kännykän räplääminen ja ulkona oleminen on vieny kaiken ajan, joten en oo ees jaksanu raivata tilaa postaamiselle. Bloglovin näyttää 145 lukematonta postausta ja formspringissä on sata vastaamatonta kysymystä, mutta ei se mua haittaa :) Kuviakaan ei koko viikosta paljon ole, mutta kohokohtana on ollu palkan tuhlaaminen heti samana päivänä uuteen puhelimeen, ja vaikka moni sanookin et toi oli virheostos, musta toi on toiminu tähän asti hyvin ja tykkään tosta ulkonäöstä ihan sikana :) Ton lisäksi viikon aikana ollaan ajeltu luvattoman paljon ellun kanssa, oon ollu äitin ja sen kaverin kanssa ostamassa ekat mansikat ja käytiin jätskillä, perheen voimin kävästiin skanssissa (josta noi muut ostokset on) ja oon ottanu arskaa, uinut meidän uima-altaassa ja valehtelematta tänäänkin nukuin kolmeen...... Oon myös joutunu vahtimaan 12-vuotiaiden pippaloita, onneks evgen tuli piristämään mun tylsää iltaa ku mut oli häädetty koko illaks omaan huoneeseen. Tänään ois tarkotus ajaa mun uskollisella kymcolla teijolle mammalle, saa nähdä törmäänkö hirveen tai peuraan tai johonkin muuhun otukseen... Postaustahti kiihtyy tällä viikolla, lupaan sen :)

1 kommentti: