keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

sometimes it's better to start all over again

Tähän nyt sitte päädyin. Uuteen blogiin, johon pääset TÄSTÄ. Jotenki aika surullista, mut tää blogi jää vielä julkiseksi - jos uus blogi alkaakin tuntua turhalta. Tällä hetkellä alko kuitenki ahdistamaan tää blogi joka on ollu mulla jo reilun vuoden, ja varsinkin tässä iässä muuttuu niin paljon henkisesti ja ulkosesti ja joka tasolla, et oon vaan kasvanu jo ulos siitä ihmisestä joka sillon vuosi sitten alko kirjottamaan tätä blogia huvikseen. Tästä on tullu paljon vakavampaa mulle ja en vaan haluu enää blogilta samoja asioita mitä sillon halusin - mutten haluu luopuu kirjottamisestakaan ! Tän sekavan selityksen jälkeen en sano muuta ku että liittykäähän lukijaksi tonne uuteen osotteeseen (ulkonäkö ei ole vielä todellakaan kohdallaan), mä jatkan selityksiäni siellä - kiitti teille yli 60 lukijalle tästä vuodesta ja siitä että ootte jaksanu kuunnella mun höpötyksiäni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti