sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Happy birthday to me


 mun on ihan pakko sanoo, et oon nyt tosi yllättyny, et nää housut menee mulle!! puol vuotta sitte ei ollu toivookaan et oisin saanu nää vedetttyy jalkaan..


Mitä ihmettä ensinnäki, kui tää koko bloggeri on ihan uudistunu? :o eka poistuu blogi ja sit tää uudistuu, hmm..... mut kuitenkin siis eilen oltiin vähän juhlistamassa mun ja Essin synttäreitä! Valmistauduin reippaasti yli tunnin ku en oikeen tienny, miten laittaisin hiukset ja vaatekriisi oli pahimmillaan... Tunnin pohtimisen jälkeen valitsin ihan vääränlaiset vaatteet ja kengät, mutta hiuksiin olin kerrankin ihan tyytyväinen. Ilta alkoi sitte bio salosta, missä katottiin american pie. Saatiin nauraa ittemme kipeiks, oli kyllä hyvä leffa! Sitte suunnattiin kohti antoniota. Päädyttiin essin kans tollasiin siesta plattereihin, jotka oli vähän ku kanakorit, ja sitte haikeina katottiin vierestä ku vilma söi ehkä ihanimman näkösiä rollsseja ikinä ja ellenin hampurilainen oli liian houkutteleva... Jälkkäri oli kuitenkin ihan taivaallista, ja tälläkään kertaa ei vältytty ihan typeriltä inside jutuilta :D Antonion jälkeen mä ja ellen suunnattiin meille vaihtamaan vähän vaatteita kun muut lähti, ja sit ajettiin vuohensaareen. Kylmyys pakotti meijät kotiin jo joskus 11 aikaan, mut hauskaa oli ja välil kuumotti.... Teen täst päivästä varmaan semmosen päivä kuvina-postauksen, saa nähdä :) Nyt tää 17 veee tyttö menee trampoliinille nauttimaan kevään ekasta kunnon lämpimästä päivästä, adios!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti