lauantai 14. tammikuuta 2012

sometimes it's lasts in love, but sometimes it hurts instead



Silkkikauluspaita H&M 19,95e  10.00e
Huivi Seppälä 7,95e
Korvakorut Glitter 16,90e  2,50e
Laukku Seppälä 29,95e  12,00e

Tosiaan eilen olin sittenki niis harkoissa, tänään on jalat kiittäny omalta osaltaan mua siitä et yhdistin gymin kävelyyn ja 1½h harkkoihin.. Sain pari katsojaaki sinne katsomoon meijän pelii kattomaan ja kannustamaan ! Kyllä sit vaan väsyttiki ku pääsin kotii siin puol 11 aikaan.. Tänään heräsin jo siinä 8 aikaan ku ei yhtään väsyttäny ja se jos mikä on tosi ihmeellistä ! Yleensä nukun ihan viime tippaan ja kauan jos mahollista.. Mut siitä sitte laitoin itteni ihan rauhas kuntoo ja lähettii Auraan kattoo veljen futsalpelii, siit on tos alempana sit kuvii :) Siel vierähti paljon aikaa ja oli kumma kyl ihan kivaa ! Sitte ku pääsin takasi Saloon ni menin kaupungil vähä viel kiertelee ja tuhlailee loput rahat, mut ku nyt kotona mietin ni ostin just ne mitä oikeesti tarvisin ja oon jo pitkään harkinnu ! Toi silkkikauluspaita on ihan unelma, se on nii kiva päällä :) Se on ehkä pikkasen liian iso mut siel oli vaan tota kokoo ni päätin sit ostaa sen, ja kyl toi nyt menee vähän isompanaki :) Huivi kuuluu ihan mun perusvaatetukseen, niitä ei oo koskaan liikaa ;) Korvikset oli oikeestaan heräteostos mut hintaa oli niin naurettavan vähän ainaki tohon alkuperäseen verrattuna ja ulkonäkö oli just nappiin ni kotoutin nekin samantien :) Ja toi laukku, aaaaaaaa siin on kaikki mitä oon ettiny samassa paketissa mukaanluettuna väri ja koko ja sisätaskut ja kaks eri kantovaihtoehtoo ! Oon tosi tyytyväinen ostoksiin ! Iltakin meni nappiin vaik onki tällanen koti-ilta taas. Käytiin äitin kans sit viel ostamas niin paljon ruokaa et niillä ois ruokkinu afrikan lapset ja nyt ollaan sit syöty ja katottu putousta.

Oli kiva huomata mite arjen pikkuasiat tekee koko päivästä tosi ihanan, ei tarvii tapahtuu mitään erikoista vaan riittää ihan ne asiat, mitkä tekee itestä onnellisen. Vihdoin tuntuu et oon käyttäny mun rahani järkevästi ja ollu riitelemättä porukoitten kans vähemmän. Kouluki sujuu ihan okei, kyl vielä parannettavaa on jos aijon tosissani korottaa sitä keskiarvoo mut suunta on vaa ylöspäin ! Pian on jo talviloma ja oon päässy kunnialla jo puolenvälin yli lukion ekasta vuodesta, how time flies... and so fast !

Tossa viel ne kuvat sielt futsalturnauksesta, viettäkää tää loppuviikonloppu mukavasti :)

HIENOSTI MENI :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti