perjantai 13. tammikuuta 2012

Just like the clouds my eyes will do the same if you walk away



Pipo n. 3e Seppälä
Korut JC -50%: kaulakoru 2,22e & sormus 1,47e

13. päivä ja perjantai, sehän tarkottaa tietenki sitä et oon liukastellu tänää hengenvaarallisen näkösesti tuol ihanas lumisateessa ja melkee katkonu kädet ja jalatki siin samalla. Ja sitte ku menin ahkerana salille, sielt tullessa sit ulko-ovella joku ihana tuntematon ihminen sano kaverillee "on siin muijalla kokoo". Joo mitä sitte jos oonki iha saatanan läskiperse mut tarviiks siit huomautella ? Voi pitää nää ihanat tiedot itellää kiitos :)

Anteeks oli pakko jakaa toi täällä, kaikest huolimatta on täs päiväs nyt jotain hyvääkin ! Pääsin jo 12, niinku joka perjantai täs jaksossa, ää ihanaa ♥ salille lähin ku mietin et koko loman vaa olin tekemättä mitää urheilullista jollei tallii lasketa ja kyl se salillakäynti teki hyvää, huonopuoli vaa et nyt kyllä väsyttää ! Illal ois viel harkat.. Siis jos jaksaa mennä ;)

En mä ala nyt enempää täs kirjottelemaan ku selvästikki teksti tökkii ja en ees tiiä mitä asiaa mul ois ! Keksikää mul postausaiheita lisää ! Pian on ainakin tulos joku meikki/hiusainepostaus et mitä mä käytän yleensä ja mitä meil on.. Mut hei ehdotelkaas !

6 kommenttia:

  1. typerää tommone huomauttelemine koosta:D ja sä et tosiaankaa oo mikää läskiperse että on siin ihmisil otsaa sanoo ees sellast!

    VastaaPoista
  2. hah, ja kaikist huvittavint siin oli se et tulin just KUNTOSALILTA :D ja kiitos, kyl mä tiiän ihan hyvin etten oo mikää maailmanlaihin mut en oo myöskää ylipainone joten..

    VastaaPoista
  3. no ei semmone tikku tarviikkaa olla:)! mä tääl puolustelemas ihmisoikeuksii jee

    VastaaPoista
  4. Oii ihana blogi täynnä ihania kuvia! ♥ oot tosi söpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos paljon !! :) päivän piristävin kommentti (:

      Poista