lauantai 15. lokakuuta 2011

Piece of me

Ajattelin nyt kertoa jotakin asioita itsestäni, ku jossain aikaisemmassa postauksessa joskus kauan sitten sitä lupailin.. Kerron vain jotakin satunnaisia asioita itsestäni, elämästäni ja arjesta, harrastuksista ja sen sellaista. Hope u like it !

1. Oon harrastanu ratsastusta semmoset 6-7 vuotta, ensin viitisen vuotta ihan vaan tunneilla, sitten alotettiin kaverin kanssa yksityishevosten ratsastelu ja tällä hetkellä olen käynyt melkein 2 vuotta niitä samoja heppoja ratsastelemassa ja vuosi sitten alotin myös estevalmennuksen, jos sitä valmennukseksi voi kutsua. Tallilla tulee käytyä semmoset n. 3 kertaa viikossa, talvella käytimäärät kyllä vähenee..  Toinen harrastus on sähly, jota en ole kauaa harrastanut, mutta innostuin siitä ja se on ihan mahtava harrastus !


2. Oon tosi laiska, jos oon sillä tuulella, mua ei saa tekemään oikein mitään hyödyllistä. Mutta joskus saatan jopa nauttia läksyistä ja tehdä tehtäviä innolla hetken aikaa. Lähiaikoina oon alkanu myös pitämään huonetta siistimpänä, vaikka aikaisemmin se näytti aina ihan kuin pyörremyrsky olisi käynyt siellä..


3. Mun perheeseen kuuluu vanhemmat, kaks pikkuveljeä, kaks kissaa ja akvaario. Perheessä vallitsee usein kauhea kaaos ja sekamelska.. Mutta silti, äitin kanssa on kiva jutella kynsistä ja hiuksista ja välillä ihmissuhteistakin, arvostan sitä ja erittäin hieno juttu on se, että äiti on kampaaja ! Iskän kanssa tulee juteltua enimmäkseen moposta ja ties mistä elektroniikasta, mutta me ollaan yleensä ne, joilla on kiivaimmat sanasodat meneillään. Veljien kanssa nyt on niitä päivittäisiä riitoja niinkuin kaikilla. Mulla on oikeestaan ihan normaali perhe.. Or not.


4. Oon tosi herkkä, ei tarvii olla iso asia ni huomaan et kyynel tippuu poskelle, yleensä sen saa aikaan joku elokuva, ja ne leffat on just parhaita !


5. Kaverit on mulle ihan tajuttoman tärkeitä, vaik osa on tullu ja menny ni on ihana aina huomata miten muistot säilyy ja tauonki jälkeen vaikka se kaveruus ei oo samanlainen, on siinä silti jotain samaa. Tän hetken parhaita kavereita en voi muuta ku kiittää, ne on kantanu mua nii pitkälle ja tukenu ja niitten kanssa ollaan keskusteltu kaiken maailman asiat läpi ! En ois samanlainen ihminen jollei mulla ois teitä ♥



6. Musiikki on yks semmonen asia mitä en ikinä poistais tästä maailmasta. Se antaa elämälle merkityksen jos kaikki muu vaikuttaa epätoivoselta ja se vaikuttaa joka ihmiseen eri tavalla. Kuuntelen oikeestaan kaikenlaista musiikkia, ja se on hienoin tunne ku löytää kappaleen, jonka melodia sopii päivään ja sanoitukset ihan kuin suoraan sydämestä.


7. Olen pitäny tätä blogia aika vähän aikaa, tai kauan, miten sitä sitten katsookin. Vaikka lukijamäärä ei ole huima eikä yleensä kommenttimääräkään, blogi on se asia, johon jaksan panostaa ja jota olen valmis kehittämään. Bloggaamisen löytämisestäkin saan kiittää Vilmaa ! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti