perjantai 18. maaliskuuta 2011

stay the night

en oikee osaa sanoo milt must tuntuu, oon helvetin onnellinen mite mul voi ees olla näi hyvä tuuri et mul on tollane poikaystävä ! c: I am happyhappyhappyhappy ja ihanaa tehä joku ihmine onnelliseks täs maailmas. tai nii se ainaki sanoo. (; iha tällane olo. iha ku leijailisin jossai pilvis. tavallaa nii kevyt olo ja tekis mieli mennä noitte sulavien lumikasojen pääl ja huutaa äänee ilost ja oikeesti nään vaa vaaleenpunast :Dd no ei mut unohdan aina kaikki paskat asiat ku mietin tätä et mitä mul on. tollane kulta.
enää ei oo toi saatanan stressi nii pahana pääl ku viikonloppu ja maanantain alkaa uus jakso, enemmä myöhäsii aamui ni toivottavast tää väsymys helpottaa. =) äh vihaan tätä ku tuntu parin viikon ajan et pää hajoo ja jään vaa sänkyy nukkuu kaikki päivät. tuntu just tält


mut OH nyt se on ohi ja koht on kevät ja sit ei tarvii käyttää enää vammasii takkei ja talvivaattei ja meitsi on onnellisempi ku on enemmä valoo ja aikaa ja kaikist tulee rennompii ja voi mennä mopollllla c: tuntuu et oon jo vähä liia aikasi kevättunnelmis ku osal viel talvitakit pääl ja mä tänääki saatoin lassin pelkäs hupparis ja oon alkanu käyttää tennarei välil :Dd ei jeesus !
mut oikeesti oon onnelline nyt. mite ees yks ihmine voi tehä toise näi onnelliseks ? tajusin kans et elän vaa kerra et turha kokoaja lykätä asioi eteenpäi ku sit voi olla jo liia myöhäst. ja tajusin myös et haluun ehkä valokuvaajaks tai päätoimittajaks isona. tai sit eläinlääkäriks :o mut ois ihanaaa työskennellä muodin paris tai eläinte kans. ja taisin tajuta myös sen et oon toivottomast rakastunu ja rakastan rakastamist vaik se onki osittai iha helvetin perseestä. mut on se silti ihanaaaaaa sit ainaki ku on nää hyvät hetket(: tajusin tänää iha älyttömästi kaikkee taas. ja senki et parempi sanoo asia face to face ku jättää se myöhäsemmäks ja jutella jossai meses. heh ja tajusin kans sen et mun on pakko päästä kuvaamaa joku pv auringonpaisteesee jotai hienoo ! vois olla kesä. mut meen kattoo telkkuuu ja jottain, heipsu♥

ps. i love u ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti