lauantai 24. maaliskuuta 2012

Haaste !

- Kiitä tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen bloginsa postaukseen.
- Kirjoita 7 faktaa itsestäsi
- Lahjoita tämä 15 bloggaajalle

Sain haasteen Lauralta, kiitos siitä ! :)

1. Rakastan musiikkia, kuuntelen sitä nykyään päivittäin ja musamakuni on lähes rajaton. Biisissä pitää olla hyvä melodia ja sanat kohdallaan, ni se pääsee mun ipodiin. En vois oikeestaan elää ilman musiikkia! Se tekee musta vahvemman ja sen avul voi käsitellä tunteita, mitä ei osaa pukee sanoiksi.

2. Oon tosi tunteellinen ja mun on vaan aina pakko päästä purkamaan jollekin mun iloja, suruja, ahdistuksia tai mitä vaan tunteita.

3. Mulla on ollu aika monia harrastuksia, jalkapallo, käsityökerho, kokkikerho, jääkiekko.... Nykyään harrastan sählyä, ratsastusta ja valokuvauskerhossakin tulee käytyä. Haaveena on jo pitkään ollu alottaa piano-tai kitaratunnit !

4. Mulle ei ollu itsestäänselvyytenä mennä lukioon, vaihtoehtoina oli paljonpaljon amislinjoja ja oikeestaan olin lähössä ypäjälle hevosopistoonki, mut onneks päätin sitte viimisellä illalla ennen yhteishakua et haen lukioon ja oon viihtyny paremmin mitä ikinä kuvittelin. Se, mitä oon kuullu ypäjästä, on nii erilaista ja poikkee nii paljon mun maailmasta et se on aika lailla niitä parhaita päätöksiä etten sinne lähteny mitä oon onnistunu elämässäni tekemään!

5. Oon liian makeanhimoinen ja nykyään jos syön jotain epäterveellistä, tulee jonku ajan päästä kauhee tarve päästä lenkille tai jonnekkin kuluttamaan kaikki pois. Mun pitkäaikanen haave on saada sopusuhtanen ja kiintee vartalo ja aijon viel päästä mun tavoitteeseen! Jollen tänä vuonna, ni sit ens vuonna.

6 & 7. Rakastan kattella esim. We♥it:istä kaikkia namupaloja ulkomailta. Täs on nää kutonen ja seiska-kohdat molemmat samassa, koska tavallaan täs on kaks asiaa. Eli eniten haluisin Californiaan, ois mahtavaa päästä vaikka 20-vuotissynttäreitten kunniaks sinne lämpöön kattelemaan tollasia komistuksia, joita ei muuten täältä pohojosesta löydy !

Haastan tähän:

 
+ kaikki halukkaat!

4 kommenttia: