tiistai 15. marraskuuta 2011

I've been here waiting for something to live and die for















On jääny kuvia vähän julkasematta, päätin laittaa kaikki tähän nyt kerralla :-) oon miettiny et miks heseruoka maistuu kotona nii erilaiselta ku paikan päällä ? kaikenlaista sitä tulee ajatelleeks ku syö..
Tos on noi pari kuvaa tost pöytäsuihkulähteestä tai mikä onkaan, ostettiin äitin kans kaks tollasta, toinen mammalle osaks isoo synttärilahjaa ja toinen iskälle isänpäivänä. Makso vissiin vaan 7e, tosi halpa ja mun mielest ainaki kivan näkönen :-)
Ripustin mun huoneeseen tollaset ihanat valot ! Ne ei jää tollasiks, keksin niil jonku kivemman paikan ja kaikkee, mut toi on nyt tollanen väliaikaisratkaisu :-) aattelin hankkii jonku ison lasipurkin ja tunkee noi sinne ? Meil on pian muuten tulos sähkömies ja tulee pari pistorasiaa yms lisää mun huoneeseen, jee :-)
Emmä tiiä oliks tälläkää postauksella kauheesti järkee, mut piti tulla ainaki noi kuvat päivittelemään. Pian meen näkee Vilmaa, jos se vaik sais mun suupielet ylöspäin ku tuntuu et ne on kokoajan painumas alas. Have a nice day !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti