torstai 27. helmikuuta 2014

PENKKARIT & ABI14



Tää postaus tulee hieman myöhässä, toivottavasti ette oo jo kyllästyny näihin kaikkiin penkkari- ja abipostauksiin.. Kaikkihan tietää jo mikä penkkareissa on ideana, joten annan kuvien puhua puolestaan. TJ0 on siis vihdoin saavutettu, tuona päivänä olin oikeesti niin onnellinen siitä, että mulla on vihdoin ja viimein viimeinenkin oppitunti istuttu lukion penkillä ja että saan juhlia mun hyvien ystävien kanssa sitä.

Aamu ja päivä siis meni kouluissa riehuessa, lukion salissa laulaessa lauluja ja abirekassa huutaessa. Sen jälkeen rynnättiin kaikki kotiin suihkuun ja pakkaamaan - aikaa oli vaan kaks tuntia ja jotenkin ihan hirveesti tekemistä. Kiireessä lähettiin sitten kohti lukiota, jossa bussit odottikin jo meitä valmiina kuskaamaan meidät Turun satamaan. 

Kauan odotettu abiristeily alkoi illallisella buffetissa, jossa ainakin meidän pöydässä ilmainen viinihana oli aika ahkerassa käytössä. Ja sitä fiilistä ei voi kuvailla, kun koko salon lukion abit huutaa SAAALON LUUUKIO, SALON LUKIO siellä pöydissä ja muut lukiot vaan tuijottaa meitä. Oli yhteenkuuluvuuden tunne koko meidän lukion abien kesken, sillä kaikki jutteli keskenään. Ilta meni railakkaissa tunnelmissa, ja vihdoin viiden aikoihin kömmittiin pariksi tunniksi nukkumaan, kunnes lähdettiin aamupalapöytään. Se päivä olikin hyvä uuden nousun päivä, joka jatkui vielä seuraavana ja seuraavanakin päivänä...

Oli kyllä ihan huikeeta. Mä muistan vieläkin mun ihka ensimmäisen koulupäivän salon lukiossa, ja nyt on jo viimeinenkin takana. Menin lukioon ilman mun parasta ystävää, en tuntenut oikeen meijän ryhmästä ketään niin hyvin, että oisin voinu kutsua niitä mun kavereiksi. Nyt oon lähentyny monen ihmisen kanssa entistä enemmän, ja erityisesti mun täytyy kiittää Essiä, Venlaa ja Saraa siitä, että mun lukioaika on ollu mun elämäni parasta aikaa. Essin kanssa ollaan niin monet kerrat kriiseilty kaikesta opiskeluun liittyvästä ja autettu toisiamme, Venla on aina piristäny päivää. Oon niin kiitollinen teistä tytöt, kiitos! Illanvietot on auttanu jaksamaan opiskelussa, ja teidän kanssa ne on ollu ihan parhaita. En tuu ikinä unohtamaan tätä lukioelämää, ja mä tiedän, että vaikka TJ0 tuntuu ihan huikeelta nyt, mulle tulee vielä ikävä noita aikoja. Vaikka tullaan jatkossa näkemään ja viettämään aikaa keskenämme, on silti kaikki lukioruokailut ja yhteiset kurssit ja välitunnit takanapäin. Onneks muistot säilyy aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti