keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

i'm searching for a heart of gold

MUISTAKAA >  KYSYMYSPOSTAUS < !



Jeeee vaan yks naamakuva! Kai seki voi olla joku ilonaihe.. Amk-tutustumiskäynti ehkä selkeytti, ehkä sekotti ajatuksia siitä, mitä mä oikeesti haluun tehdä lukion jälkeen ja tulevaisuudessa. Sosiaali-ja terveysala vetää mua puoleensa mut toisaalt ois kiva pyörittää omaa firmaa, valokuvata, haastatella, puhua radiossa.. En tiiä, eikä onneks täs vaihees viel tarviikkaan tietää. Riittää et tiiän sen et sain terveystiedosta ihan liian huonon numeron ja et mun pitää ens koeviikkoo varten panostaa vaik tää koulutie kulkeekin sitä kultaista keskitietä, välillä pudoten jonnekkin ojaan nousten kuitenkin taas ylös. Oon onnistunu pettymään taas joissain asioissa mut kuitenkin osaan iloita niistä arjen pikkuasioista, esim siitä että tän päiväset harkat oli ihanat ja tuli tarpeeseen, siitä et mamma tuli käymään, siitä että huomenna tarvii raahautua lukiolle vasta 12 aikaan ja siitä, että sain vihdoin tän postauksen valmiiksi, vaikka välil sorruinkin taas gt:n ja h&m:n sivustoille selailemaan niitä kevätvaatteita joita mun vaatekaappi suorastaan huutaa syleilyynsä huomattuaan verhojen välistä pilkistävän kevätauringon ja sen, ettei aamulla olekaan enää ihan niin pimeää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti