keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Hei, nuori villi ja vapaa, aika lentää

uusi laukku Your Face 40e + olivia-lehti
jumpin Lindex 34,95e ♥

Oon maannu puolkuolleena kipeenä nyt viikon, eikä tä näytä helpottavan millään. Ei oo kuumetta, ei ees lämpöä, mut yskin niin paljon et koulussa olosta ei tuu mitään ja oonkin joutunu just tällee ennen koeviikkoo jättämään tunteja väliin.. Tänään saatiin tietää myös opettajien lomautuksesta, joten ens jaksossa ei oo varsinaista koeviikkoa ollenkaan. Vähän kauhistuttaa, millasta tahtia niitä asioita käydään läpi, jos opetuksesta viedään reilu viikko pois, nykysellä tuntimäärälläkin tulee aina kiire..

Mutta tosiaan jumpin, mansikkatee ja täykkäreitten eka tuotantokausi on ollu kavereita nää viime päivät, ja toi trio toimii! Triosta puheenollen, ylhäällä on vähän kuvia niistä triosynttäreistä joista jo puhuinki täällä, vähän myöhässä vaan. Oli ihan superkivaa jutella esimerkiksi jonnan kanssa taas, ja sama meno jatkui viime viikonlopullakin tällä kertaa ollikkalassa ja täällä meijän lähellä - ja perjantaina todennäkösesti suuntana mulla, ellulla ja jonnalla on Antonio :) Jotain kivaa odotettavaa siis viikonlopulle töiden lisäksi. Perjantaina alkaa myös koeviikko, joten ehkä olisi aika kertailla englannin kielioppia vielä vähän ennen mun ja äitin tavaksi muodostunutta täykkärimaratonia. Heissunkeissun!

4 kommenttia:

  1. Missä sä oot töissä? Mua muuten vituttaa myös noi kämppien vuokrat. Tuntuu ettei millään tuilla pysty elämään, eli ois vähän pakko mennä töihin jos meinaa yksin muuttaa... ja mä oisin puolkuollu jos opiskelujen lomas pitäs töitäki tehä. Eihä se oo oikein et opiskelijat joutuu raatamaan töissäkin kun niitten työ tavallaan on se koulu/opiskelu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ABC piihovilla :) ja joo se on iha törkeen hintasta ku miettii et täs iässä alkaa kaipaamaan sitä omaaa tilaa ja ku ei melkee kenelläkää opiskelijal oo varaa asuu yksin ja mulle ois unelmien täyttymys jos löytyis pikkunen asunto salon keskustasta.. ja mieti, käyn joka vklp töissä ja saan 10e tuntipalkkaa enkä pystyis maksamaan ees yksiön vuokraa. ja siihen päällle viel muut asumiskulut, iha hullua......

      Poista
  2. haastoin sut mun blogissa :)! http://emma-makemyday.blogspot.fi/

    VastaaPoista