keskiviikko 21. joulukuuta 2011

All I want for christmas is You








Kauhee kiire kokoajan ! Perjantaina olin pitkästä aikaa Ellenillä, oli tosi kivaa, leivottiin ja laulettiin kaikkea turhaa. Lauantaina mentiin porukalla viettämään iltaa Paulille, loppuilta ja yö sit vähän riistäyty käsistä mut hauskaa oli pitkästä aikaa ja kunnolla ! Oli kiva kuulla aamulla mitä oli illalla tehny.. Jokatapauksessa sunnuntaina tulin sitte kotiin ja näin pitkästä aikaa kummitätiä ja serkkua. Nää loput päivät onki menny kokeisiin lukiessa, viel huominen fysiikankoe ja saan vihdoin taas heittää kirjat hetkeksi nurkkaan ja rentoutua ja nauttia joulusta :) Tuli kans mieleen, et oon pyöräilly ihan himona nyt viimisen reilu viikon.. Lukiolle ja takasin, se tekee jo melkeen 10km. Ja tänään kävin vielä kotona välissä, 20km ! Tulee ainaki timmit reidet, jollei sitä vitutusta ja kylmää lasketa.
Kuvissa muuten uus sormus, alennuksella H&M 3e ! Rakastuin. Sitte mun omat kynnet oli niin lohjenneet, ni menin Merinelliin laitattamaan geelikynnet. Tuli ihan kivat, noitten päälle voi lakata miten tykkää ja ottaa pois, just tällaset on mun mielestä hyvän pituset ja ihan aidon näköset, en mä ois pidempiä halunnukkaan ku omat ei ikinä kasva niin pitkiksi ni en mä semmosilla metrikynsillä osais olla. tykkään ja kovin !:) Sitte siinä näkyykin toi Aco Sense & Care Nail strengthener strong & healthy nails minkä äiti oli ostanu joku viikko sitte apteekista. Ehtisin käyttää sitä muutaman päivän ennen noita geelikynsiä, mut jo sen parin päivän aikana huomas kyl eron ja kynnet vahveni huimasti ! Suosittelen siis !
Kuvissa näkyy myös leipomuksia, viel on paljon tekemistä ja äitii täytyy auttaa kaikes jouluvalmisteluissa vaik tää joulu vietetäänkin pelkästään perheen ja mamman kesken. Viel on muutama lahja ostamatta ja kaikki paketoimatta.. Ja sit oon lupaillu viel jouluaatoks neuloo valmiiks yhet villasukat. Nyt siis niitä vääntämään ja kokeisiin lukemaan, taitaa jäädä harkat välistä ku on niin kova kiire. Kumma ku silti ehtii postata..? ;)

P.S. oma postaus tulossa uusista rakkausvillapaidoista ja muista jutuista mitä H&M-paketista tuli ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti