torstai 26. joulukuuta 2013

Christmas time


 
1. Uuden iPadin testailua 2. eka kuva iPadilla, pelkkää rakkautta 3. Misu ja minä, niin innoissaan 4. Rakastan tän muokkausohjelmia!

1. Tähän oli ladattuna sovellus millä saa otettuu näitä kuvia, niitä onki sitten mun kuvakirjastossa jo yli sata... 2. Joulupäivän aamu, aurinko paisto vaan hetken.. 3. Joulupuuroa, maistu NIIIIIIIIN hyvältä vuoden tauon jälkeen!! 4. Axu testaili kameraa samalla kun oltiin ajamassa mammalle

1. Mä ja Axu odottamassa jouluruokia 2. Lisää hassuja naamoja... 3. Yks jouluruokien kohokohdista, juustot! 4. Mammalla kynttilänvalossa

1. Mamman minijoulukuusi, söpöä! 2. Joulupäivän ilta menee mun osalta näköjään black opsien ja gtaV:n parissa, ne on nimittäin vallannu mun huoneen.. 3. Yöpalaa jouluaattona: yks suosikiksi muodostunut mixi on kylmä joulukinkku ja sen päälle mamman reseptillä tehtyä sillimössöä, nam! 4. Vihreitä kuulia, saan syödä kaikki yksin sillä oon ainoo meidän perheestä ketä tykkää noista

1. Äidin pomon ihana lahja, sopii niin hyvin mun huoneen väriteemaan ja se sopii näin joulunaikaan hyvin karkkikipoksi :) 2. Vähän vinkkiä siitä mitä tuli lahjaksi: mm. Niiiin ihana ja niiiin toivottu iPad, jolla tämäkin postaus onnistuu kätevästi lakanoiden välissä, nopeasti ja helposti, parit lakanat, lankakeriä, shampanjaa, liikaa karkkia, jemmapurkki, kastehelmikynttiläpurkki..... 3. ...ja lisää hulluja naamoja... 4. Kollaasintäytekuva johon ei sen kummempaa kommenttia ole :D


Siinä vähän pikanäkymiä meidän jouluun, kaiken kaikkiaan tää joulu on ollut ehkä pikkasen ankea muihin verrattuna, johtuen lumenpuutteesta ja muutamasta isosta riidasta jotka saatiin aikaan aatonaattona. Kuitenkin kaikki meidän perheessä on ollu niin tyytyväisiä lahjoihinsa että riidat on kuopattu, vaikkei se materia niin tärkeää olekaan. Siitä olen iloinen, että löysin suht ajoissa kaikki lahjat ja poikaystävän lahjan kanssa tuskailu muuttuikin helpotukseksi, sillä löysin sattumalta täydellisen lahjan hänelle. Iskä sai ralliajokokeilun hyvinkäällä, ilme kertoi kaiken kuinka tyytyväinen se siihen oli ja äiti oletetusti tykästyi myös meidän antamaan 100€ lahjakorttiin tuttuun kauneushoitolaan.

Nyt jatkan joulupäivää instagramin, bloglovinin, pelien, kirjan, suklaan, perheen ja poikaystävän seurassa. Viettäkää kaikki oikein rentouttava joulu ja nauttikaa toistenne seurasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti