torstai 7. marraskuuta 2013

Kuulumisia


Pienen tauon jälkeen taitaa olla hyvä tulla taas kertomaan, mitä mulle kuuluu. Oikeastaan ihan hyvää - poikaystävän kanssa menee mainiosti ja tämä koeviikko on vierähtänyt vapaapäivien merkeissä, mulla nimittäin kaikki kurssikokeet on ollut etätehtäviä, ainoastaan huomenna täytyisi aamulla raahautua tekemään bilsankoe. Töitäkin on ollut ihan mukavasti, ja ehtisin niiden lomassa viime perjantaina Tivoliin, josta tän postauksen ainokainen kuvakin on otettu. Oli ihan älyttömän hauska ilta pitkästä aikaa, vaikka loppuilta menikin aika hullusti ja lavalla tanssimisen olisi voinut jättää väliin.
Tämä vapaapäivä on kulunut vaatekaappia siivoillessa, ja omaksikin yllätyksekseni viisi muovikassillista vaatteita lähtee kirpparille tai roskiin. Sen lisäksi oon alkanut mainostamaan, että myyn mun lukiokirjat pois, eli jos siellä ruudun toisella puolella joku sellaisia kaipailee, eikun vaan kommenttia täällä tai facebookin puolella, halvalla lähtee :) Nyt jatkan mun iltaani idolsin ja bilsankirjan kanssa. Viikonlopuksi on onneksi hyviä suunnitelmia: kavereita, rikala ja jääkiekkoa!

1 kommentti:

  1. Kannattais lukee ja miettii tarkkaan sun poikaystäväs viestit... Ei oo kaunista kateltavaa...

    VastaaPoista