perjantai 28. kesäkuuta 2013

Pyörittelen peukaloita himassa, venaan et koska liikutaan taas. Tät poltet mun sisällä ei kai koskaan hiipumaan saa


1/yks päivä millon meikki ja hiukset oli hyvin
2&3/kissa tuli viereen kellimään
4&5&6/meikkien testailua
7/yks kiva pikku järvi teijolla minne eksyttiin kavereiden kesken, oli vielä kylmää vettä sillon!
8/erään tylsän illan pelastaja, aina yhtä hauskat ja liikuttavat Täydellisten naisten tuottarit
9/viimeinen koulupäivä sillon joskus kauan sitten oli helsinkireissu, josta noi molemmat tarttu mukaan. Ihan nappiostokset!
10/oltiin helsingissä yhessä konsertissa, siitä lisää myöhemmin
11/venailin Elleniä, oltiin lähössä möksälle
12/perillä möksällä, vietiin bella lenkille ja ilma muuttu tukalan kuumaks vaikka luvattiin sadetta
13&14/siltä koulun järkkäämältä helsinkireissulta ostin myös tollasen mustan yksinkertasen mekon, jota en oo kyllä laittanu päälle sen jälkeen.. En oikeen tiiä sopiiko toi mun vartalomallille vai ei, ja että pitäskö mun leikata toi alhaalla oleva läpinäkyvä juttu pois..

Mun loma tähän asti on ollu ainakin tapahtumarikas. Yhtäkään päivää en oo ollu pelkästään kotona, oon ollu töissä, parissa konsertissa, ajelemassa niin paljon että bensaa on kulunu yhteensä varmaan monta satasta, jollen oo ite ajanu ni oon istunu mopoauton tai mopon kyydissä, oon ollu uimassa ihan tajuttoman monta kertaa, oon hypänny lehmiksen ylimmästä mitä en ois ikinä uskonu tekeväni. En oo pysyny paikoillani oikeestaan yhtään ja jos joku päivä on näyttäny siltä ettei oo mitään ohjelmaa ni ollaan kyllä järjestetty jotain. Oon tutustunu uusiin ihmisiin, seurustelen nykyään ja Ellenin kanssa ollaan taas koettu vaikka mitä hauskaa. Tää kesä alkaa näyttää ikimuistoiselta, 112-puhelut, Cheekin lämmin kädenpuristus, venähtänyt varvas, extemporeyökyläilyt, aamuyöhön jatkuneet ajelut, hankoreissu ja juhannus vuohensaaressa teltassa. Liikaa hyttysenpistoja ja ihan hitosti muistoja, suomiräppiä ja kylmää juotavaa. Viikon päästä mä huudan ääntäni käheäksi summer upissa, siitä vielä reilu viikko ja mä oon laivalla Ellenin ja viiden poitsun kanssa. Mä oon niin onnellinen että mulla on kavereita jotka on ihan samanlaisia yllytyshulluja extemporeihmisiä ku minä, vielä on kesää jäljellä ja ihan liikaa suunnitelmia, joten ei pitäis tulla tylsää. Jos viime kesänä teki liian usein mieli laittaa soimaan "paska kesä"-biisi, tänä kesänä se ei oo edes tullu mieleen.
16-kesäsenä oli vapaa fiilis, samoin 17vuotiaana, mutta oisinpa tienny millanen fiilis mulla on 2013 kesällä. Tä on just sitä mitä mä oon kaivannu koko talven, toivon ettei tä kesä lopu ikinä!

2 kommenttia: