perjantai 30. marraskuuta 2012

En oo tunteeton, kyl mul tunteet on, mut sun jälkeen kaikki ihan sama mulle on. Mä teen sen mitä mun tehtävä on, mä meen koska mun mentävä on


Otsikon biisi on soinu mun päässä joka ikinen päivä enkä mä vaan kyllästy. Mun elämässä ei oo tapahtunu yhtään mitään, kaikki tuntuu tasaselta ja kaikilla muilla tuntuu vaan olevan kaikenlaista mut ite junnaan paikallaan. Toi biisi pukee mun kaikki tunteet sanoiksi.
Kuukauden ajalta on tullu otettua noi vaivaset kuvat, oon käyny lenkeillä ja jumpassa ja harkoissa ja yrittäny syödä terveellisemmin. Oon myös laiskotellu liikaa ja siitä kertoo liian monta poissaolomerkintää.. Mut jos jotain positiivista ni sitä ainakin et ostin täydelliset kengät mun ja äitin turkureissulta! Oltiin siis sovittamassa mun wanhojentanssipukua ja koska se jäi vielä sinne paria muutosta odottamaan, kävästiin skanssissa ja kaiken tän keskellä äiti päätti piristää mua ja ostaa noi korkkarit mulle. Tarkotus ois tanssia noitten kanssa, saa nyt nähä miten harjottelu noitten kanssa sujuu, todennäkösesti löydän itteni lattialta jalka poikki. Toisiks alimman kuvan mekko tuli nelly-paketista postissa laivareissua ja mahdollisesti keskiviikon synttärikemuja varten, ja eipä mulla muuta oikeen ollutkaan. Mulla on idea ihan kadoksissa tän blogin ja koko viikonlopun kanssa, ehkä tää tästä selvii. Nyt läksyjen kimppuun vaihteeksi näin perjantain kunniaksi, fun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti