maanantai 7. toukokuuta 2012

haaste




1. Nominate 15 fellow bloggers / Nimeä 15 bloggaajaa
2. Inform the bloggers of their nominations / Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogeissaan
3. Share 7 random facts about yourself / Jaa 7 faktaa itsestäsi
4. Thank the blogger who nominated you / Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post / Lisää Versatie Blogger Award kuva blogipostaukseen

Kiitos Vera haasteesta ! :)

1. Mul on ihania kavereita joiden ajatteleminenki nostaa hymyn huulille :)
2. En ees muista sitä aikaa millo en harrastanu ratsastusta, ja ratsastus on lähentäny mua paljon joidenki ihmisten kans ja sillon myös unohtuu kaikki stressi.
3. Oon jo pari vuotta halunnu alottaa jalkapallon harrastamisen uudellee, mut se askel on nii iso ni en oo sitä uskaltanu tehdä. Salpan sählyjoukkoe, mis pelaa paljon mun kavereita, oli tavallaan korvike sille etten alottanu jalkkista.
4. Rakastan valokuvata ja se tunne ku ulkona on täydellinen ilma kuvata !
5. Multa on murtunu koko elämäni aikana vaan pikkusormi ja seki oli hiusmurtuma.
6. Tän oon joskus ennenki kirjottanu tänne, mut en oo ollu missään pitkällä ulkomaanmatkalla ikinä ja en siis oo ollu lentokoneessa, mut helikopteris oon ja se oli ihan mieletön kokemus!!
7. Tuun aina tosi iloseks ihan pienestäki kehusta tai huomioimisesta esim. kommentista blogissa:)

Haastan:

7 kommenttia:

  1. kiitos haasteesta, mut oon tehnyt just sen 7 asiaa minusta ja sit sen liebster blog nii ne varmaa ajaa asian myös :P ei viitti heti perää tehä melkee samallaista :) mut kiitos silti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, ei haittaa mitää, aattelinki et joku varmaan on jo tehny tän tai jonku samanlaisen :D

      Poista